جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه درصدد ضربه‌زدن است پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است جشن گرامیداشت روز دختر؛ «دختران آرمانی» | رئیس‌جمهور: دختران امروز آینده‌سازان و نقش‌آفرینان کشور هستند وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است | آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتور برای بانوان سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم | جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود گزارش دیوان محاسبات درباره عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است ویدئو | جنگنده‌های اسرائیل محل استقرار چادر‌های آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند زارع‌پور: آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور رسید مقاومت فلسطین با نیرو‌های اشغالگر در شرق رفح درگیر شد امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس دائمی و حل مساله در غزه فراهم است
سرخط خبرها

بهادری جهرمی: اعتراض نباید نادیده گرفته شود | اخبار قتل هزار نفر در آمریکا توسط پلیس، بولد نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۳۰۷۹۶
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
بهادری جهرمی: اعتراض نباید نادیده گرفته شود | اخبار قتل هزار نفر در آمریکا توسط پلیس، بولد نمی‌شود
سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه باید اعتراضات مردم شنیده شود، اظهار کرد: بدیهی است که این حوادث اخیر برنامه‌ریزی شده بود، دشمنان به دنبال یک بهانه‌ای بودند تا این عملیات را اجرا کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: مدتی است کشور ما دچار حوادثی شده است که البته رهبری فرموده است این حوادث نباید ما را از مسیر اصلی غافل کند. اگر قرار باشد تحلیل راهبردی داشته باشیم باید دید که حوادث اخیر جهانی و منطقه‌ای به کدام سو می‌رود.  

وی افزود: اگر بخواهیم یک تحلیل راهبردی از حوادث اخیر داشته باشیم، باید ببینیم در ایام اخیر، سطح منطقه و جهان چه حوادثی رخ می‌داد.

سخنگوی دولت افزود: در ایام اخیر به وضوح شاهد بودیم که تغییراتی در سطح جهانی رخ می‌داد و نظام قدرت جهانی که یک کشور قدرت برتر جهانی بود، در حال تغییر است؛ اینکه چه کشوری چه جایگاهی در نظم جدید جهانی داشته باشد، الان و در طی این چند سال تعیین خواهد شد، طبیعتا کشور‌هایی که عملکرد خوبی در این ایام داشته باشند، جایگاه بهتری در جهان آینده خواهند داشت.

سخنگوی دولت بیان کرد: در سال‌های اخیر سعی شد که با سیاست همسایگی، جایگاهی در شأن ایران در هندسه جدید جهانی محقق شود. کشور ما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سعی می‌شود که در نظم جدید جهانی به جایگاه والایی که در گذشته داشت، بازگردد.

بهادری جهرمی ادامه داد: تحلیل ما این است که دشمن در حوادث اخیر سعی داشت نگذارد کشور در این تغییر نظم جهانی که در حال رقم خوردن است، به جایگاهی که باید و شاید، برسد؛ دشمنان متوجه شدند که مسیر تحریم‌ها جواب نمی‌دهد و با جنگ شناختی سعی کنند که مشغله‌ای را به واسطه مشکلاتی که درون کشور است، ایجاد کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید اعتراضات مردم شنیده شود، اظهار کرد: بدیهی است که این حوادث اخیر برنامه‌ریزی شده بود، دشمنان به دنبال یک بهانه‌ای بودند تا این عملیات را اجرا کنند.

سخنگوی دولت ادامه داد: پلیس آمریکا در طول پنج، شش سال گذشته، بیش از هزار نفر را بازداشت کرده و یا به قتل رسانده است که حدود ۲۵۰ نفر آن‌ها از بانوان بودند، یعنی در ایالات متحده، هر ۱۰ روز یک خانم توسط پلیس به قتل رسیده، اما اخبار آن هیچ وقت انقدر بولد نمی‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->